Emboirat

O estic espès, o la boira del Vallès em senta malament, o l’anticicló contaminant afecta. Però no se m’acut sobre què escriure. La Carme em diu, vinga escriu d’alguna cosa. De què, nena?.

Espanya m’afecta. No puc evitar-ho. I no se si garlar a gust de la corrupció andalusa amb els ERES a mans de PSOE, sindicats venuts i pocavergonyes (paraules textuals d’en Griñán) que s’han prejubilat, robant-nos a tots. L’estil Curro Jiménez és el que priva a Hispania.

No se si dir alguna cosa i opinar sobre el demolidor article d’en Barbeta avui a La Vanguardia , ón queda clar lo insolidaris i malparits que som els catalans. No tenim vergonya, no se de que collons ens queixem.

No se m’acut rés a dir sobre el que ha passat a Egipte, i les desastroses consequències que tot plegat pot tenir per Occident, mentre els quatre arreplegats sociotontos ho celebren.

No tinc clar que jo pugui aportar rés sobre el circ ultra fastigós que hi há muntat a València, amb un dels cretins més lamentables que ha parit la política hispana en segles, de cognom Camps; i la cort de desgraciats neocons corifeus que l’animen i l’aplaudeixen. A l’esquerra la corrupció treu vots. A la dreta, porta directe a La Moncloa. O a Palau, al loro.

No voldria semblar groller i dir tot el que penso de l’element aquest càntabre, populista, idiota i analfabet diplomat, de nom Revilla, i les seves bramades parlant de Catalunya. Se li hauria de dir que es renti la boca amb lleixiu abans de pronunciar el nom del nostre país. Seré educat i callaré. Que vagi regalant anxoves a Madrid.

Com estic exiliat a Sabadell des de fa 10 anys (hóstia com pasa el temps), m’abstindré d’opinar sobre les primàries (primitives?) de l’histèric i la ex consellera. Tot i que un d’ells sempre m’ha caigut de p..a mare. M’abstindré. Total, no podre votar-los. Hauré de pensar si voto contra Bustos o contra Rossinyol. Vot valent, xaval. Ja parlarem, queda temps. O no.

No veig la manera curta, rotunda i definitiva de exposar una opinió acurada sobre la 2.0 i especialment la importància, (real, no delirant  en boca de gurus que beuen massa), que té una xarxa com Twitter. I demostrar que tots plegats ens hem tornat una mica bojos, una mica geeks (que fino!), una mica agilipollats (perdó per el barbarisme).

No m’agraden els mòbils, per allò de la privacitat. I porto dos,  un obligat i pagat per l’empresa, i el meu. Ara vaig amb un flamant SmartPhone connectat 24 hores a tot arréu. Em fa gràcia lo de Smart. Em recorda el Superagente 86 de quan jo era una criatura feliç, al carrer Cardener de la República Independent de Gràcia. Temps.

No tinc idea de com parlar del Pla Pervers dels mitjans hispànics per assecar el cervell de milions d’espanyols amb la programació vomitiva de cadenes com Telecinco o La Sec/xta. Què esperen conseguir? Un inmens ramat de subnormals profunds, xalant amb personatges de la qualitat de Belén Esteban. Demostració pràctica del nivell cultural, educatiu i social dels veins de l’altre banda de l’Ebre.

No se. No se de que parlar. Serà que no hi han temes. Serà la boira. Serà l’anticicló. Serà que cumplir 50 fa dos mesos encara no ho he paït prou.

Espanya m’afecta. Molt. Nomes em queda dir ben alt: #independenciaja

Algú m’escolta?. No?.

 

Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Emboirat

  1. Fernando dijo:

    La boirina ens afecta a tots, ciutadans de Barcelona, Sabadell, Serradell (on hi estat aquest cap de setmana, es un poblet a la montanya a 12 km. de La Poble de Segur), Alcanar o Calella de Palafrugell. Desde que l’enanito prepotente de fachadolid va assolir la presidencia d’espanya (coño), ens ha agafat a tots els ciutadans de CATALUNYA una boirina espesa que no ens deixa veure mes anllá dels nostres nassos.
    Sí sí sí, les municipals ja son aquí….que Deu ens agafi confesats. Vota aqui vulguis, pero vota perque el teu vot ens fará falta per que a tot el nostre Pais la dereta que tant ens odia als catalans, desapareixi del mapa polític o com a minim que la seva participació Parlamentaria a CATALUNYA no els hi permeti decidir en el nostre present ni en el futur, ja ens han fet prou mal desde 1714. Nosaltres sabem el que ens hi cobé i vostés son la vergonya i la ruina d’aquet País,!!!!!!! VISCA CATALUNYA INDEPENDENT!!!!!

Responder

